Bozburun

Nazlı Aydın 30.09.2018
Rotamızı uzun zamandır keşfetmeyi heyecanla beklediğim nefis bir yere çevirdik bu sene, Bozburun'a!

Bozburun gezimizden sonra bir kere daha anladım ki bakir kalan yerlere ne kadar ihtiyac duyuyoruz ve ne kadar da haklıyız.
Hayatlarımız günlük rutinlerimiz içerisinde o kadar yoğun ve düşünmeye fırsat bulamadan geçiyor ki bir parça huzur için uzun zaman geçmesine gerek yok.
Sadece 1 hafta bile bu tempoda ''yeter benim bir tatile huzura'' ihtiyacım var dedirtiyor.

Bozburun bir hayal dünyası gibi.
Saatlerce denizine girmekten sıkılmayacağınız, günlerce o dağlar arasında kalan enfes manzaraya karşı huzura ermekten yorulmayacağınız güzellikte.
Bakir kalan yerlere bakıyorumda; çoğunlukla gitmesi de öyle hemen kolay olan yerler olmadığından günümüz insanı da hemen emellerine alet edemiyorlar, Bozburun tam da böyle bir yer :)

Bozburun'a ulaşmak için önce Muğla-Dalaman Havaalanına 1,5 saat gibi bir sürede gittik. Burdan Marmaris'e giden havataşlara bindik ve 1,5 saat gibi bir sürede de burda yolculuk ettikten sonra otelimizden ayarladığımız servise geçerek ekstra 1 saat de yol aldıktan sonra Bozburun'a vardık :)
Dedim ya bakir kalmak öyle bir yer için kolay değil:)

Gelelim kaldığımız yere.
Kaldığımız otel şiddetle tavsiye edeceğim Bozburun'a giden herkesin mutlaka kalmalı veya yemek için tatması gereken nefis bir otel.
Karia Bel'de kaldık.
Otelin ''Neyi güzel'' dediğinizi duyar gibiyim.
En başta şunu belirteyim Bozburun'da otellerin bir kısmına tekne ile ulaşıyorsunuz bazı oteller denizin ortasında ve Karia Bel'de bunlardan biri.
Sizi tekne ile alarak otelinize ücretsiz olarak götürüyorlar.
Ahşap konsept üzerine kurulu, enfes kahvaltı ve yemekleri olan, kendinizi iyi hissetmenizi sağlayan bir hizmet anlayışına sahip çalışanlarla dolu nefis bir yer.

Sabah kahvaltılarında özel reçellerle donatılmış, akşam yemeklerinde otelin bembeyaz örtülerle gelin gibi giydirildiği ve bir yemek serüvenine katılacağınız rüya gibi bir yer.
Aldığı her kuruşa her paraya değen bir hizmet.
Her akşam farklı bir menü ve tat ile ağırlanmaya hazır olun.

Odaların konseptleri, hikayeleri, manzaraları enfes.
Biz normalde otele git 3-4 gün yat dinlen kafasında olan bir çift hiç olmadık ancak burası bize bunun keyfini, anın tadını yaşatarak çok mutlu etti.

Bozburun'da yapılacak çok şey yok çünkü çok büyük bit yer değil ancak yine de bir kaç keyifli aktiviteden bahsedeceğim.
Burada çok yapılacak bir aktivite yok dediğime bakmayın, denizi o kadar güzel ki ama o kadar zaten başka hiç bir şeye gerek kalmıyor.
Havuz gibi bir denize giriyorsunuz ve suyun üzerinde bir dinlenme alanında keyif yapıyorsunuz. Bu bile başlı başına çok farklı bir deneyim diyebilirim.

Başka başka neler var bir göz atalım.
Biz örneğin kaldığımız her gün kano ile deniz üzerinde küreklere asıldık, çok keyifliydi.
Günübirlik çevre koylarını, adalarını gezen tekne turları oluyor.
4-5 kişilik turları tercih etmenizi tavsiye ederim kalabalık turlara göre daha keyif alarak gezebileceğiniz farklı bir deneyimi yaşatabilir size.
Bizim kaldığımız otel her istediğimizde ücretsiz küçük teknesi ile bizi şehre de indiriyordu, istediğimiz yerlere de götürüyordu.
Dolayısıyla bu kısmı çok büyük rahatlık sağlıyor.
Bir günümüzü Bozburun merkeze giderek geçirdik, merkez dediysem de büyük sanmayın küçük bir köy gibi:)
Köy kahvesi, değişik takıcıları, farklı konseptte güneşlenme, dinlenme yerleri olan sevimli bir uğrama yeri olabilir.

''Ölmeden önce cennete gidenlerin toplandığı yer'' demişler Bozburun için.
Bunu gerçekten size iliklerinize kadar yaşatacak bir yer Bozburun.
Ömrünüzde bir yazın bir bölümünü buraya ayırın derim, pişman olmayacaksınız aksine keyiften dört köşe olmayı garanti ediyorum!:)